0 888 888 935 от 14 до 18ч. в работни дни

Cenopad

Въпроси и отговори

За да използвате всички налични опции при пазаруване в CENOPAD.BG е необходимо да регистрирате свой ПРОФИЛ.
Регистрацията е лесна. Това което е необходимо да направите е да попълните Вашите имена, валиден телефонен номер и валиден имейл адрес. Регистрирането може да започнете, като кликнете на бутона "Вход" най-горе в уеб сайта на нашия електронен магазин и попълните полетата в секция "Регистрация".

Достъпът до сайта през профила, Ви дава възможност за:
 – По-бързо и лесно пазаруване;
 – Добавяне на продукти в раздел любими;
 – Купуване на няколко продукта едновременно с една поръчка;
 – Обединяване на няколко поръчки и изпращането им с една обща пратка;
 – Използване на промо кодове за намаления и ваучери;
 – Следене на статусите на Вашите поръчки;
 – Достъп до информация за Вашите предишни поръчки;
 – Промяна на информацията във Вашия профил и смяна на паролата;
 – Въвеждане и запазване на множество адреси за доставка (за да можете да изпращате до други членове от семейството или Ваши приятели).
 – Получаване на електронния ни бюлетин с информация за специални оферти, атрактивни намаления, предстоящи събития и много други.

Препоръчително е да пишете българските имена и адреси на кирилица, като започвате с първа главна буква, както и да изписвате телефонните номера само с цифри, като започнете с 0 и всички цифри са слети без интервали между тях. Това се препоръчва, за да се намалят възможностите за грешки при въвеждането на данните от електронния магазин към куриерските фирми извършващи доставките. Ако вече имате регистрация и установите, че сте използвали различен начин на изписване от препоръчания тук, можете да коригирате информацията. Платформата на електронния магазин има вградени функции за коригиране на някои от въведените данни и е възможно след запазване на въведената информация, части от нея да се коригират автоматично, според вътрешните стандарти.

Ако имате въпроси относно Вашия профил, необходима Ви е допълнителна информация или помощ, пишете ни на info@cenopad.bg или ни се обадете на телефон 0888888935 в работното време на офиса.

Вижте повече на: http://cenopad.bg

В ОНЛАЙН МАГАЗИН CENOPAD.BG можете да разглеждате ПРОДУКТИ без да сте регистриран ПОТРЕБИТЕЛ, но за да ги поръчвате и да използвате пълната функционалност на сайта, е необходимо да се регистрирате. Регистрирането може да започнете, като кликнете на бутона "Вход" най-горе в уеб сайта на нашия електронен магазин и попълните задължителните полетата в секция "Регистрация".
Ако срещате затруднения при регистрацията, имате въпроси или Ви е необходима помощ, не се колебайте да ни потърсите на телефон 0888888935 в рамките на работното време на офиса или да ни пишете на имейл info@cenopad.bg

Стъпка 1
Регистрирайте се и влезте в ПРОФИЛА си.

Стъпка 2
Изберете ПРОДУКТ и го добавете в КОЛИЧКАТА с бутона "Добави". Можете да избирате и да добавяте повече от един ПРОДУКТ във Вашата КОЛИЧКА. Можете да задържате в КОЛИЧКАТА ПРОДУКТИ до 30 дни, но това не означава, че те ще бъдат запазени за Вас. Предвид това, че повечето ПРОДУКТИ са единични бройки, ако друг ПОТРЕБИТЕЛ купи избран от Вас ПРОДУКТ, той ще бъде деактивиран от Вашата ПОРЪЧКА.

Стъпка 3
Завършете ПОРЪЧКАТА, като прегледате избраните ПРОДУКТИ, изберете адрес, вид доставка, начин на плащане, сложете отметка за съгласие с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ и накрая натиснете бутона "Завърши поръчката".
Ако по време на потвърждаване на ПОРЪЧКАТА, избран от Вас ПРОДУКТ е бил закупен от друг ПОТРЕБИТЕЛ, ще бъдете уведомени.

Ако направите няколко последователни покупки в един работен ден до 14 часа или в последователни почивни дни и до 12 часа на следващия работен ден, и адресите за ДОСТАВКА са еднакви и избрани от запазените вече в профила Ви, вида на ДОСТАВКИТЕ и методите на плащане са еднакви, вашите ПОРЪЧКИ със статус "Чакаща" в момента на финализиране на следващата ПОРЪЧКА, може да бъдат обединени и изпратени с една обща ПРАТКА, съобразно тарифата на куриерската фирма.

Стъпка 4
Получаване на ПРАТКАТА от куриерската фирма.

Доставките се извършват от куриерски фирми, до посочен от Вас адрес или до удобен за Вас офис на куриерска фирма, за Ваша сметка.
CENOPAD.BG доставя със SPEEDY на цена от 5 лв. до офис на SPEEDY в България, със SPEEDY на цена от 7.50 лв. до адрес на клиента в България и с ECONT на цена от 6.50 лв. до офис на ECONT в България, според теглото и обема на пратката и актуалните условия, тарифи и срокове за доставка на куриерските фирми, достъпни в интернет на адреси: https://www.econt.com и https://www.speedy.bg/bg

Безплатна доставка
За поръчка, в която продуктите са на стойност над 60 лева, доставката до офис на SPEEDY е безплатна; при поръчка на стойност над 80 лева, доставката до адрес е безплатна; при поръчка на стойност над 100 лева, доставката до офис на ECONT е безплатна.

Срокът за обикновена доставка е до 3 работни дни от датата на ПОРЪЧКАТА, а за експресна доставка - на следващия работен ден. Сроковете важат за населени места, които не се обслужват по график. ПОРЪЧКИ, направени след 15 ч. в работни дни, а също в събота, неделя или на официален празник, се обработват на следващия работен ден.

Не, няма такава възможност. Ако закупената СТОКА не Ви допада, можете да я върнете по куриер в рамките на 14 дни от датата на получаването ѝ.

Да. Преди да кликнете върху бутона "Поръчвам" в количката, имате възможност да премахвате продукти и да добавяте нови. Преди да кликнете върху бутона "Завърши поръчката", имате възможност да се върнете назад в стъпките на поръчката и да направите промени на: адрес за доставка, бележка към поръчката, данни за фактуриране, включително и да се върнете обратно в магазина и да добавяте или премахвате продукти от количката. С натискане на бутона "Завърши поръчката", Вие потвърждавате направената ПОРЪЧКА и повече не може да правите промени по нея. Ако желаете да отмените ПОРЪЧКА след като сте я завършили и потвърдили, е необходимо да се свържете по най-бързият начин с нас на info@cenopad.bg или на телефон 0888888935 в работното време на офиса. Ние можем да отменим изпращането на поръчката, но само ако поръчката е със статус "Чакаща" в момента на получаване на вашето съобщение или обаждане за отмяна. Ако статусът е различен от "Чакаща", това означава, че тя вече е изпратена към Вас. В този случай след получаването ѝ можете да я върнете цялата или отделен артикул от нея, като поемете разхода за куриерската услуга.

Може да върнете ПРОДУКТ в 14 дневен срок от датата на получаването му, независимо от повода. За целта трябва да попълните формуляр за връщане и да изпратите ПРОДУКТА заедно с формуляра, с куриер за Ваша сметка, до адреса на фирмата: гр. Велико Търново, ул. "П.К. Яворов" 65. "ЦЕНОПАД" ЕООД, телефон: 0888888935, получател - служител. След като получим ПРОДУКТА, ще обработим връщането и ако ПРОДУКТА отговаря на УСЛОВИЯТА за връщане ще възстановим парите в 30 дневен срок. Връщането на платената за ПРОДУКТА сума ще се извърши по банков път или ВИРТУАЛЕН ПОРТФЕЙЛ. Ако изберете връщане във ВИРТУАЛНИЯ ПОРТФЕЙЛ на Вашия ПРОФИЛ, ще получите сумата веднага, без да изчаквате да бъде извършен банков превод. Когато връщате ПРОДУКТ или ПРОДУКТИ, които са Ви доставени с безплатна доставка, при връщането на сумата, ще бъде приспадната цената за доставката от склада на ДОСТАВЧИКА до посочения от ПОТРЕБИТЕЛЯ адрес по време на купуването. Подробно описание на процедурата и УСЛОВИЯТА за връщане прочетете в раздел "ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ" в Условия за ползване. Въпроси свързани с рекламации и връщане може да отправяте на refund@cenopad.bg или на телефон 0888888935.

Куриерските разходи за връщане на продукт са за сметка на клиента, освен в случаите на грешно доставени или дефектни продукти. В тези случаи разходите за връщане се поемат от ДРУЖЕСТВОТО, след получаването им в офиса и установяване на грешките или дефектите. Повече информация относно УСЛОВИЯТА за връщане прочетете в раздел "ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ" в Условия за ползване. Въпроси свързани с рекламации и връщане може да отправяте на refund@cenopad.bg или на телефон 0888888935 в работното време на офиса.

В онлайн магазин Ценопад дрехите в повечето случаи се измерват ръчно от нашите специалисти, независимо от това дали те имат съпровождащи фабрични етикети с размери. Това се прави с цел да се сведе до минимум вероятността за закупуване на ПРОДУКТ с неподходящ размер. Измерването при нас се прави в сантиметри, като успоредно с това за улеснение на КЛИЕНТИТЕ се публикуват и размери в широко популярния стандарт за размери изобразявани с абревиатурите XXS, XS, S, M, L, XL, XXL, 3XL, 4XL и MAXI, които за по-добра прегледност са съпоставени в нашите таблици с размери. Детските дрехи също се измерват в сантиметри и са съпоставени със стандарт за размери в ръст и с абревиатурите за големина аналогично като при дамски и мъжки облекла, но съпоставени към размерите за ръст при децата. Таблиците с размери може да разгледате, като кликнете върху иконката за информация, намираща се в описанията на ПРОДУКТИТЕ.

Измерванията при нас се правят по следния начин:
Измерване на гръдна обиколка - дрехата се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър в областта на гърдите и стойността се умножава по 2. Полученият резултат е гръдната обиколка. Трябва да се има предвид, че различните кройки могат да имат отклонения между измерената и действителната гръдна обиколка.
Измерване на талия - дрехата се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър в областта на талията и стойността се умножава по 2. Полученият резултат е размера на талията.
Измерване на дължина на рокля с презрамки - роклята се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър дължината от горния край на презрамката до долния край на роклята. Стойността е размера на дължината.
Измерване на дължина на риза - ризата се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър дължината от средата на рамото до долния край на ризата. Стойността е размера на дължината.
Измерване на дължина на потник - потникът се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър дължината от горната част на презрамката до долния край на потника. Стойността е размера на дължината.
Измерване на дължина на дреха тип поло - дрехата се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър дължината от средата на рамото до долния край на дрехата. Стойността е размера на дължината.
Измерване на дължина на бюстие - бюстието се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър дължината от горния до долния край. Стойността е размера на дължината.
Измерване на дължина на панталон - панталонът се разстила и изпъва върху равна повърхност, измерва се с шивашки метър дължината от горния край на колана до долния край на крачола. Стойността е размера на дължината.
Ако и Вие използвате същите методи за измерване на подобни дрехи от Вашият гардероб, които Ви стоят добре, то бихте могли да предположите със задоволителна точност дали наш продукт ще Ви бъде по размер.
Трябва да се има предвид, че различните материи могат да се отпускат или свиват след пране, гладене, сушене, носене, съхранение във влажна или суха среда и редица други фактори, които могат да окажат влияние на точността на измерванията.

Легенда: XXS - Extra Extra Small (много, много малък размер); XS - Extra Small (много малък размер); S - Small (малък размер); M - Medium (среден размер); L - Large (голям размер); XL - Extra Large (много голям размер), 2XL = XXL (много, много голям размер); 3XL = XXXL; 4XL = XXXXL; MAXI - Изключително голям размер. KIDS - Детско облекло. UNI - Universal (универсален размер); One Size - един номер за всички размери.

Обикновено, пуснат за продажба в ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН АРТИКУЛ, остава на първоначално определената за него цена в продължение на 48 часа. След изтичане на този период, ако през това време ПРОДУКТА не е бил закупен и продължава да се предлага в ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН, цената му се намалява автоматично с 5% всеки ден, до достигане на максимално определеното за АРТИКУЛА намаление на цената. Промяната на цената на всеки АРТИКУЛ става точно в часът в който АРТИКУЛА е бил пуснат за продажба в ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН.
Първоначалният срок без промяна на цената, периодът през който се променя цената, моментът в който се извършва промяната, процентът на намалението за всеки изминал период от време и максималното намаление на цената могат да са различни за различните АРТИКУЛИ.
Когато някой от АРТИКУЛИТЕ бъде закупен, той става недостъпен за купуване, но остава в ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН за срок от няколко дни в случай, че ПОРЪЧКАТА бъде отказана, анулирана или КУПУВАЧЪТ реши да върне ПРОДУКТА в законовия срок. В такъв случай АРТИКУЛА ще бъде добавен отново и достъпен за продаване.
Всеки регистриран ПОТРЕБИТЕЛ може да добавя АРТИКУЛИ в раздел "ЛЮБИМИ" в своя ПРОФИЛ и да следи техните цени.
С цел предотвратяване на умишлено задържане на СТОКА, добавените в КОЛИЧКА АРТИКУЛИ не се блокират за останалите ПОТРЕБИТЕЛИ, докато АРТИКУЛ не бъде закупен, чрез потвърждаване и финализиране на ПОРЪЧКА.
Потвърждаването на ПОРЪЧКАТА от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ става с натискането на бутона "Завърши поръчката". Това действие има силата на подписване на ДОГОВОРА за ДОСТАВКА на ПОРЪЧКАТА от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ и с него се задействат всички следващи процедури за ДОСТАВКАТА. Системата извършва окончателна проверка за наличност на включените в ПОРЪЧКАТА АРТИКУЛИ и ако те са налични ПОРЪЧКАТА се финализира. Ако по време на потвърждаването на ПОРЪЧКАТА се окаже, че някои от АРТИКУЛИТЕ вече не са налични, процедурата ще бъде прекъсната и ще излезе предупреждение. ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще има възможност да премахне артикула, който не е наличен и да продължи с наличните в момента АРТИКУЛИ или да се откаже от цялата ПОРЪЧКА.
ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото, по свое усмотрение, да променя функционалностите на САЙТА и ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН.

Съгласно НАРЕДБА № 27 от 16 август 2005 г. за здравните изисквания към дрехите втора употреба издадена от Министерство на здравеопазването Обн. ДВ. бр.70 от 26 Август 2005г. на основание чл. 34, ал. 2 и § 1, т. 10, буква "д" от Закона за здравето. Не се допуска продажбата на дрехи за деца до 1 годишна възраст, лично бельо, бански костюми, обувки и детски играчки втора употреба.

Не. С цел предотвратяване на умишлено задържане на СТОКА, добавените в КОЛИЧКА АРТИКУЛИ не се блокират за останалите ПОТРЕБИТЕЛИ.

Когато ПРОДУКТ добавен в "Любими" бъде закупен от друг ПОТРЕБИТЕЛ или бъде свален от продажба, той автоматично се премахва от списъка. Ако случайно КЛИЕНТЪТ го върне или бъде пуснат отново в продажба, ще го видите във Вашия списък с любими ПРОДУКТИ. Добавянето на ПРОДУКТ в "Любими" не го запазва за Вас, а само Ви улеснява да следите движението на цената му, докато той е наличен за продажба, да го намирате по-лесно, когато решите да го разглеждате, комбинирате или закупите.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ВАУЧЕРИТЕ И ПРОМО КОДОВЕТЕ?
ВАУЧЕРЪТ е документ с уникален номер (код), който дава възможност на притежателя му да извърши еднократно плащане по сделка до стойността на ВАУЧЕРА, за определена стока или услуга в определен срок. ВАУЧЕРЪТ не може да се осребрява, нито се възстановява разлика от остатъчна сума при използване. Ваучерът не важи за свързани услуги извършвани от трети страни и доставка.
ПРОМО КОДОВЕТЕ представляват комбинация от цифри и букви, които дават отстъпка или друг бонус за продукти от електронния магазин. Те могат да бъдат персонализирани или общи, с ограничение за определени продукти, брой използвания и валидни в определен период от време.
ВАУЧЕРИ и ПРОМО КОДОВЕ могат да се ползват само от регистрирани ПОТРЕБИТЕЛИ.

ЗАЩО ПРИ ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКА ВИНАГИ ВИЖДАМ ПОЛЕ ЗА ВАУЧЕР (КОД)?
Полето за въвеждане на Ваучер (код) се вижда винаги при завършване на поръчка, но това не означава, че в момента има промоция, че Вие имате Промо код или че е задължително да се попълни полето. Ако нямате Промо код или Ваучер, можете да завършите поръчката без да въвеждате код в полето.

ИМАМ ВАУЧЕР ИЛИ ПРОМО КОД. КАК ДА ГО ИЗПОЛЗВАМ?
Ако разполагате с валиден Ваучер или Промо код, можете да го използвате на стъпка 3 ("Преглед") от ПОРЪЧКАТА. Въведете кода в полето "Ваучер (код)" и натиснете бутона "Приложи". Ако кодът е въведен правилно и е валиден, ще се отрази на цената в ПОРЪЧКАТА (без доставката). Имайте предвид, че ако Ваучерът е с по-голяма стойност от тази на ПРОДУКТИТЕ в ПОРЪЧКАТА, за които може да бъде използван, остатъчната сума от Ваучера няма да може да се използва в друга ПОРЪЧКА. В случаите, когато Ваучерът е с по-малка стойност от тази на ПОРЪЧКАТА, можете да го приложите и да доплатите разликата. Натискането на бутона "Приложи" не води до използване на Ваучера (кода), а само го прилага и отразява в сметката на ПОРЪЧКАТА за преглед. Реалното използване става с натискането на бутона "Завърши поръчката" и ако тя бъде завършена успешно. Ваучер (код) важи само за налични продукти в ОНЛАЙН МАГАЗИН cenopad.bg, без доставка и допълнителни услуги. Ваучер (код) може да бъде използван само в срока му на валидност и за определените за него продукти. Ваучер (код) не може да се комбинира с друг Ваучер (код). За всяка поръчка можете да използвате само един Промо код или Ваучер. Ако имате два активни Промо кода, можете да поръчате продуктите в отделни поръчки, за да използвате и двата Промо кода.

ПРИ ВЪВЕЖДАНЕ НА ВАУЧЕР (КОД), СИСТЕМАТА МИ ИЗПИСВА ГРЕШКА. КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Обикновено Ваучерите и Промо кодовете са валидни за определени продукти и за определен срок. Уверете се, че използвания от Вас Ваучер (код) е валиден за продуктите които сте избрали и че го използвате в срока му на валидност. Примерно, ако кода е валиден за дамски рокли в разпродажба, той няма да може да се използва за мъжки ризи, както и преди или след периода на кампанията. Информацията за Промо кода обикновено е публикувана заедно със съответния Промо код или на посочен интернет адрес, имейл, пост в социалните канали, листовка или други рекламни материали. Ако кодът би трябвало да работи, но получавате грешка, свържете се с нас.

КАК МОГА ДА ПОЛУЧА ПРОМО КОД ИЛИ ВАУЧЕР?
Промо кодове могат да бъдат получени по различни начини:
 - онлайн, през страницата на електронния магазин;
 - по имейл на абонати, регистрирани за нашия електронен бюлетин.
 - на събития, които организираме или в които участваме;
 - с поръчки;
Ваучер може да бъде закупен онлайн, от наш партньор, да го получите като подарък от Ваш приятел или да го получите от нас като печалба от организирана игра или томбола в която сте участвали.

Ако имате въпроси, необходима Ви е допълнителна информация или помощ, пишете ни на info@cenopad.bg или ни се обадете на телефон 0888888935 в работното време на офиса.

Всеки регистриран ПОТРЕБИТЕЛ в cenopad.bg има своя лична сметка в ПРОФИЛА си, наречена ВИРТУАЛЕН ПОРТФЕЙЛ.
В тази сметка може да се получават пари от върнати ПРОДУКТИ, както и да се събират пари от бонуси, които може да се използват за покупки.
Предимство на ВИРТУАЛНИЯ ПОРТФЕЙЛ е по-бързо и по-лесно пазаруване, както и по-бързо получаване на пари от върнати ПРОДУКТИ, в сравнение с връщане чрез банков превод.

Ако сте забравили Вашата парола, можете да използвате формата за "Забравена парола", намираща се непосредствено под формата за "Вход" в профила. Напишете Вашият контактен имейл в полето "E-mail:" и натиснете бутона "Изпрати". До няколко минути на посоченият от Вас имейл ще получите линк с помощта на който можете да промените Вашата забравена парола. Ако не получите имейл, проверете в папка спам.
Ако по време на процедурата срещнете затруднения или имате въпроси, пишете ни на info@cenopad.bg или ни се обадете на телефон 0888888935 в работното време на офиса и ще Ви съдействаме.

При въвеждане на населеното място използвайте кирилица. Не изписвайте „гр./с.“, а направо започнете да изписвате името на населеното място. Ще се появи падащо меню, от което да изберете вярното. Когато въвеждате адрес до офис на куриерска фирма, първо въведете населеното място и след това изберете офис от предложените в падащото меню. Ако в населеното място има само един офис на куриерската фирма, той ще бъде избран по подразбиране в менюто. В случай, че все още имате затруднения при попълване на адреса, моля свържете се с нас на телефона на клиента 0888888935 в работно време или на имейл info@cenopad.bg