КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ВАУЧЕРИТЕ И ПРОМО КОДОВЕТЕ?
ВАУЧЕРЪТ е документ с уникален номер (код), който дава възможност на притежателя му да извърши еднократно плащане по сделка до стойността на ВАУЧЕРА, за определена стока или услуга в определен срок. ВАУЧЕРЪТ не може да се осребрява, нито се възстановява разлика от остатъчна сума при използване. Ваучерът не важи за свързани услуги извършвани от трети страни и доставка.
ПРОМО КОДОВЕТЕ представляват комбинация от цифри и букви, които дават отстъпка или друг бонус за продукти от електронния магазин. Те могат да бъдат персонализирани или общи, с ограничение за определени продукти, брой използвания и валидни в определен период от време.
ВАУЧЕРИ и ПРОМО КОДОВЕ могат да се ползват само от регистрирани ПОТРЕБИТЕЛИ.
ЗАЩО ПРИ ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКА ВИНАГИ ВИЖДАМ ПОЛЕ ЗА ВАУЧЕР (КОД)?
Полето за въвеждане на Ваучер (код) се вижда винаги при завършване на поръчка, но това не означава, че в момента има промоция, че Вие имате Промо код или че е задължително да се попълни полето. Ако нямате Промо код или Ваучер, можете да завършите поръчката без да въвеждате код в полето.
ИМАМ ВАУЧЕР ИЛИ ПРОМО КОД. КАК ДА ГО ИЗПОЛЗВАМ?
Ако разполагате с валиден Ваучер или Промо код, можете да го използвате на стъпка 3 ("Преглед") от ПОРЪЧКАТА. Въведете кода в полето "Ваучер (код)" и натиснете бутона "Приложи". Ако кодът е въведен правилно и е валиден, ще се отрази на цената в ПОРЪЧКАТА (без доставката). Имайте предвид, че ако Ваучерът е с по-голяма стойност от тази на ПРОДУКТИТЕ в ПОРЪЧКАТА, за които може да бъде използван, остатъчната сума от Ваучера няма да може да се използва в друга ПОРЪЧКА. В случаите, когато Ваучерът е с по-малка стойност от тази на ПОРЪЧКАТА, можете да го приложите и да доплатите разликата. Натискането на бутона "Приложи" не води до използване на Ваучера (кода), а само го прилага и отразява в сметката на ПОРЪЧКАТА за преглед. Реалното използване става с натискането на бутона "Завърши поръчката" и ако тя бъде завършена успешно. Ваучер (код) важи само за налични продукти в ОНЛАЙН МАГАЗИН cenopad.bg, без доставка и допълнителни услуги. Ваучер (код) може да бъде използван само в срока му на валидност и за определените за него продукти. Ваучер (код) не може да се комбинира с друг Ваучер (код). За всяка поръчка можете да използвате само един Промо код или Ваучер. Ако имате два активни Промо кода, можете да поръчате продуктите в отделни поръчки, за да използвате и двата Промо кода.
ПРИ ВЪВЕЖДАНЕ НА ВАУЧЕР (КОД), СИСТЕМАТА МИ ИЗПИСВА ГРЕШКА. КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Обикновено Ваучерите и Промо кодовете са валидни за определени продукти и за определен срок. Уверете се, че използвания от Вас Ваучер (код) е валиден за продуктите които сте избрали и че го използвате в срока му на валидност. Примерно, ако кода е валиден за дамски рокли в разпродажба, той няма да може да се използва за мъжки ризи, както и преди или след периода на кампанията. Информацията за Промо кода обикновено е публикувана заедно със съответния Промо код или на посочен интернет адрес, имейл, пост в социалните канали, листовка или други рекламни материали. Ако кодът би трябвало да работи, но получавате грешка, свържете се с нас.
КАК МОГА ДА ПОЛУЧА ПРОМО КОД ИЛИ ВАУЧЕР?
Промо кодове могат да бъдат получени по различни начини:
- онлайн, през страницата на електронния магазин;
- по имейл на абонати, регистрирани за нашия електронен бюлетин.
- на събития, които организираме или в които участваме;
- с поръчки;
Ваучер може да бъде закупен онлайн, от наш партньор, да го получите като подарък от Ваш приятел или да го получите от нас като печалба от организирана игра или томбола в която сте участвали.
Ако имате въпроси, необходима Ви е допълнителна информация или помощ, пишете ни на info@cenopad.bg или ни се обадете на телефон 0888888935 в работното време на офиса.